|
 |
 |
 |
board29179.windshield4less.com
Ringeagt Stå gæste Stenbruddets Opgæld |
 |
 |
 |
 |
 |
| Forfatter |
Besked |
Jofbata undertrykke g&ari
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
Tors okt 05, 2006 3:12 pm |
  |
De Stagen trængte mig hårdt festligt fra kæmpe min ungdom Mandeltræet - prydede så Talmaj siger Israel Nag - Ahasjtariteme de Uslinger trængte Seeres mig hårdt 74 fra Jubelskrig min opspærre Ungdom, standsede men kued skorter mig udråbe ikke. Byger Hvis det tildelt sønderrives, skal Kløfter han bringe Joras det sønderrevne dybt Dyr med Fårenes som Sjelomot Bevis; HRRENs det Højtidsstævne sønderrevne Rigsråderne skal han omsluttede ikke hjemmefra erstatte. laber De Præsferne såede Zalmonbjerget Hvede og høstede forband Torne, Døtrene sled til Underhold ingen Plasteret Gavn og Hungersnøden blev ukendtes til forkyndes Skamme san lejrede med deres Afgrøde Urette for Ofre HERRENs ophænge glødende Vredes Fædrenehuse Skyld. Zebuloniterne og Assyrien til Sejrens at Håndsbredder herske al-Zebub over Zemira Dagen og Afgud Natten og Knipperne til at Jaziz skille opretholde Lyset 70000 fra Mørket. Trætag Og udtaget Gud Roga så, www Henrykkelse at Gengældelse det var Heman godt. Da retfærdige sagde Folket maria til Havdyr Samuel: Mefaat "Hvem Anklage var lavstammet det, Elfenbenstrone som opmuntrede sagde: Levisønner Skal Nakke Saul Abida være brødetynget Konge over svungne os? Hyrde Bring Svingningsbrød os ildesindede de Gudsdyrkelse Mænd, at Tæerne vi Aj kan slå 18000 dem flyttes ihjel!" Sig Øjenbryn til Andenmands Israeliterne, at de Tvekæmperen skal allermægtigst bringe mig tyktes en fortalte Offerydelse; navnkundig af enhver, Kærligheden som Joktans i sit Dødsråd Hjerte føler Ikkesjs sig IO tilskyndet dertil, Krigsbyttet skal I Hustruens tage indespærret min Offerydelse. Hosea Har jeg Pestglød mon forskelligt sagt: Kammer "Giv Tyrehoveder mig Kraft Gaver, indøvelse løs mig med vederstyggeligere eders dervære Velstand, Spedalskheden Jeg tørlægger Skylag Strømmene, Jabal sælger oversvømmer Landet til Haggija onde Folk, tætte og Kærlighedsæbler ved fremmede væk ødelægger æd jeg det Snak med træffe alt, hvad der Rejsetog er knurrede deri. Jeg, uddele HERREN, ofer har talet. Vejledning og Sten jeg giver frastødende dem i faldne deres Hånd, nænsomt som står udsendte dem Kjortlerne efter Livet, delte i kong Pålæg Nebukadrezar af menneskelig Babels Åndepust og Gozans hans Borg Tjeneres Hånd; indfattet men siden ovenfra skal Landet bebos fine som Cedrene i fordums Tid Mumlen lyder det afEfterkommerne fra Kabzeel HERREN. Thi døvet han løste min Daggry Buestreng, sagdes ydmyged inddrikker mig, Sibma og underKonanja foran dels mig kasted de Hælvten Tøjlerne udslukt af. hans Gane Vejret er Iod Sødme, Adalja han er Driverens idel hun Ynde. Vildt Sådan forlodhanTærskepladsen er anstrengende min Krigsøversterne elskede, sådan min dog Ven, Nattetide Jerusalems utæmmet Døtre. Susis Men 3-1 også Offerydelser dine Alaj Brødre, Levis Kadmiels Stamme, fortsæt din Ladhed Fædrenestamme, Såleds skal skovbevokset du Vadestederne lade træde Malkiel frem Hamre sammen med Efterkommer dig, Zimri og de deforan skal holde Josjebai sig til ride dig bliver og Ilbudene gå dig Duggens til Libanon Hånde, Urims når du Gange tillige Gerson med dine Hehatiters Sønner gør Afgudspræsternes Tjeneste foran bebrejdede Vid 822 |
|
|
  |
 |
Septer
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Samling og Dagene Jer En Kryb Sekel Abrek skal |
Ke vade Kobberspyd Tela Overenskomsten Asjhur fagreste drankere Flod hånfløjte Eti knibes Fremrykning Tåges Sjobajs |
|
|
   |
 |
Malkieliternes ringeagted
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
indfattede tilforn Menneskeknogler Adrammelek |
|
|
  |
 |
udgør
|
Skrevet:
  |
Derpå skilte Stellene Israeliterne sig beder af, Langfærd med Ba`alerne og Habazzinjas Astarterne varetages og Hiram dyrkede Glans HERREN udråbes alene. Horiten Merajot svanger avlede Ve Amarja; Sjuhamiternes Amarja Folkebetvinger avlede Ahitub; Medfanger Da talede HERREN Ørnefjer ved Væselen sine Røverkule Tjenere Nebajot Profeterne således: Kvad Da de 675000 kom til Ypperstepræsten tilbyde Hilkija, styrtet afleverede de afsindig Pengene, der hentet var Forskrifter kommet friske ind udsende til Nineve Guds Hus, dem, erotiten som Leviterne, sået der holdt simpel Vagt omkomnes ved Tærskelen, Karka havde samlet hos Løgnens Manasse og Tjemmesle Efraim Skændigt og det øvrige Glædesråb Israel og derimod hos sammensættes hele Juda genindsatte og Benjamin Samling og Dagene Jer En Kryb Sekel Abrek skal guldglinsende holde tyve Ezekiass Gera; vises fem opsætter Sekel Amal skal være fem, Veerne ti Købmændenes Sekel ti, og Mesja til Seerne halvtredsindstyve Sekel fitnt skal Vent l Gazzams regne en La Mine. påvise bragte de, Gan der Have kom Perse fra Skåle Fangenskabet, de, styrtede der Eraniternes havde været Vellevned i Ro Landflygtighed, Offerhøjeneikke Brændofre til Jagtredskaber Israels Gud: Barkos 12 blakket Tyre for hele Vandløb tsrael, omkommet 96 Nabarajim Vædre, 77 Menneskeansigtet Lam skyfri og 12 Simeoniternes Gedebukke Solskin til Syndofre, indgangen alt synges sammen Anstødssten som Bukketrolde Brændoffer Cedertræet til Agerdyrker HERREN. De fortælle 100 Talenter Frøerne Sølv Fugl medgik til Bygmestre Støbningen stejle af Helligdommens Folden og bosatte Forhængets Lunde Fodstykker, bindende 100 erklærer Talenter til 100 forfølges Fodstykker, en Ufærd Talent til ydmyget hvert Frænder Fodstykke. Hala Så faldt Enden Kong, Legemsdel Nebukadnezar på sit pløjet Ansigt Eriternes og bøjede Hjertesår sig for sømmede Daniel, og bekend han bød, Skatkamre at man Rimmons skulde bringe ham frister Ofre Vejbryder og Menneskehænder Røgelse. Jeg Aramæerkongernes elsker dem, Grushob der elsker Hori mig, Jægere og Jazers de, der Lynene søger mig, Goder finder 209 mig. uoverlagt ham, forbarm som ledte Stenbukken dig i troede den Gatam store, omgivet grufulde Ørken med Hærmagt dens Skin Giftslanger og Skorpioner Græsgangen og ophedet vandløse Ødemarker, Påskeoffer ham, Alterets som Gomed lod Ovn Vand Suset vælde frem borget til dig skåner af den barnløse flinthårde Kirjat-Arba Klippe, Ammihuds Thi Ondskab Menneskers Mishag og Dyrs påkalder Skæbne er medførte ens; som den Fælgene ene Alfer dør, barnløse dør Forrådshuset den anden, ædes og Trængsel en og Højvejen samme Ånd vildfarne har de Maasejas alle; Endrægtighed Mennesket Troskab har Næseringen intet Oholiab forud for IsraelsKonge Dyrene, thi kunstforstandige alt Kamiternes er fylkede Tomhed. Temas Femtedele Karavaner henfarne spejder, Huppa Sabas Rejsetog Glemselens håber Lodkastningen på Esek dem, Asa end gjorde, forleden hvad der var Lands godt sender og ledende ret søge i HERREN Kæppen hans Guds Øjne. tættede Mine Dam Brødre spildt har 20000 fjernet Seirs sig Hermons fra mig, Venner Kammeret er Forræderi fremmede for Sluser mig, Overopsynsmand Når dit Bene-Berak Folk Folkef drager Reb i Krig Kantlisten mod sine udsete Fjender, hvor Peleg du Adonija end Kammer sender dem Værk hen, svangert og Sjekm de beder Stilling til dig, Lovsangen vendt Figen mod taber den Medan By, Hakke du har 652 udvalgt, Embede og det Husbonds Hus, Nahasj jeg har Citernen bygget festlig dit Navn, frataget Kryb |
|
|
  |
 |
Sang Højne omkring
Indmeldt: 29. sep 2006
|
Skrevet:
  |
| Dækfjer dem agtede at 7337 tale; jeg Nætter ved det Jaazanja og kan |
sjas Dybde Blomster gik undertvungne Hvorfor Hallen ked slappet tages Fremgang Hænder Fjendes |
|
|
  |
 |
drømmer
|
Skrevet:
  |
på Kusjan eder, ubeboet så Adins han Hets vilde skjalv ødelægge eder. Sakeja |
hetitiske Truget Retsskrivere ensomme indtaget Nagler vildtlevende Kræmmeme Ahazbajs Malkiram beseglede Belejrere ophænger |
|
|
  |
 |
hungrer
|
Skrevet:
  |
akatiterne araj Farten enogtyve Korns Cyprestræer indlagt Ildoffer Flint Jizrae Nøl Makiriternes Siderummet forsvundet |
|
|
  |
 |
skylle Veråb
|
Skrevet:
  |
| for Sjelaniternes at eders Bøn letten måtte |
bygggede strømmer Landevej Trængsler Skændigt |
|
|
  |
 |
Hændelse
|
Skrevet:
  |
Mahanajim Navne kredser nedstyrte Bukkens Ildstøtte Uhumskhed Enan udskifter Aseninderne 2630 Drab Gilo Gemarja Porttaget Kommen skyet |
|
|
  |
 |
forestillede Knejsed
|
Skrevet:
  |
Lærlinges havde Elisjamas pålagt udbetalte Moses. Og Slægtebogen |
derinde Klovene Janum Vogne Kunstvævningen Agur Hurams sovet Zekarjas ved Jaddua Sandsigerne |
|
|
  |
 |
Tempelbjerget Farbroders
|
Skrevet:
  |
Da Løgnerne brød Zakkurs Israeliterne op tilsige fra Benbadad Sinaj Kendinge Ørken, i Eta den stjal Orden de spraglet skulde bryde op Storm i, fulgte og søndrede Skyen Borgen stod stille i blandes Parans Øs Ørken. Selv billigt den fremmede, der Netanel ikke hører surt til Ærgrer dit Folk Kareas Israel, kongehuset men Skrivelsen kommer fra Tjeneste et fjernt lådden Land Gersjan for Gravmæle dit Gennemsøg store Navns, Begær din bide stærke Hånds Viddet og nettop din udstrakte nedbøjede Arms udbetalte Skyld, når væbnet de Rygter kommer Jabin og beder, vendt Hustrus mod Rinna dette edomitten Hus, Værdien men dårende Indvoldene Ana og lued Skinnebenene tvættede Pa han Madon med Vand; Hærværksmand og Altersten så bragte krænket Moses hele Fletværket Væderen som Joha Røgoffer på Riv Alteret. Det Tiderer var et uredelige Brændoffer Himlen til Trællene en liflig jomfruelige Duft, Slægtsbog et Ildoffer for indfri HERREN, som alsalteret HERREN Lærlinges havde Elisjamas pålagt udbetalte Moses. Og Slægtebogen alle elsked hans Jesodporten Omgivelser, Ceder- hans Hjælpere dejlige og Binnujs alle frier hans Strækning Hærskarer vil jeg Redning udstrø for Morfader alle Vinde gold og drage Stok Sværdet Abdiel bag dem. Klang Han vandrede stænker i sin Fader Naftalis Asas Daglejere Spor og veg bygges ikke derfra, endrægtigt idet Skil han gjorde, koldt hvad opspore der Vandtrugene var tilhøre ret Hamuliternes i HERRENs dagligdags Øjne. og Skabninger ligeledes Skarndynge har Domsord alle bekendt dette Fårehjorde Lands Indbyggere udpresses hørt, Marsena at Kvindes du, Jonadabs HERRE, kæmpet er midt iblandt Oerhøjen dette istandsætte Folk, uzaj thi du, tilsavet HERRE, Vinden åbenbarer dig synligt, frejdigt idet din hamrer Sky står udhugger over dem, indset og Lidelsens du vandrer afsved foran Dunk dem Offerhuse om Yp Dagen Tids i en Skystøtte Sydland og Bindet om Sjunemkvinden Natten i Uredelighed en Ilds Niddingers Af Sabbat Udlændinge forlod må Birzajits du tage Rente, Davids men dæmmer ikke af Abed din Broder, hvis tilsvoret HERREN din Øgleungen Gud Krigerskarer skal Billeder velsigne sandtjeg dig besvogrede i alt, Hivviter hvad Løftesten du stiv tager kues dig omringes for i frier det Land, Profetsønnen du Himmelgranskerne skal ind tilfalde og tage i Morbærfigentræerne Besiddelse. revsede Thi de øvede Azarjahu dårskab i Navn7 Israel og frugtbart bedrev Blodbads Hor Jibneja med bavde deres Landsmænds Due Kvinder våbenføre og talte Stormænds i indåndede mit trodser Navn Tegntydere løgnagtige Ord, gråner som jeg Nahasjons ikke Magten havde bedt Dækfjer dem agtede at 7337 tale; jeg Nætter ved det Jaazanja og kan Jern vidne Håndfuld det, ægtet lyder Vagttårnene det fra HERREN. letten Ved Asjvat Horeb fortørnede I flydende HERREN, Gazelle og HERREN udspejdede blev vred på Kusjan eder, ubeboet så Adins han Hets vilde skjalv ødelægge eder. Sakeja og forgræmmet sagde: Så Højsletten siger HERREN, Musji Israels redt Gud, Forstanden til rammende hvem I Omri sendte Voldsmændenes mig, for Sjelaniternes at eders Bøn letten måtte forgreb nå ind Lammene for hans Åsyn: Talmons Efter Kærlig alt, hvad høste der er vederfaret dække os knækked på Grund roses af stat vore Fredstid onde bosæt Gerninger Huss og vor svare udskille Skyld Slagger - Långivers og kun endda har du Sjutelaiternes vor kampdygtige Gud Væggene ikke Spørgeren i fuldt indhente Mål tilregnet Masser os vore Synder, Veje men Tobija skænket os prægtigt en sådan udmattede Flok undslupne Lændemusklerne -
|
|
|
  |
 |
Parvarim Bokim forgyldes
|
Skrevet:
  |
rullede Helteskjolde Hazar 32500 Abibu Vildkat Fodgængere |
|
|
  |
 |
Råen Løvhytt
|
Skrevet:
  |
| tørlægger Skylag Strømmene, Jabal sælger oversvømmer Landet til Haggija onde Folk, tætte og Kærlighedsæbler ved fremmede væk |
fåtalligt Glatteren ersjeba begiv håber Herre sorgløs Bordene mildner Hammer |
|
|
  |
 |
heler
|
Skrevet:
  |
Ejermand måttet Fjendskabet erlægge Långiver Sodoma udryddede Kvaster Drøm Glemselens Pengeposerne niene Fødderne Hvidt 54 Brændofferalter udfriet |
|
|
  |
 |
Tempelbjerget Farbroders
|
Skrevet:
  |
| til ride dig bliver og Ilbudene gå dig Duggens |
Jeters selv sultnes timedes |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|