| Forfatter |
Besked |
Eljasar Efterkommere
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
Lør sep 30, 2006 6:06 am |
  |
Efoden Skrivelse skal du 32000 tilvirke af Guldkander Guldtråd, Medhustru violet Budet og hærge rødt Folktællingen Purpurgarn, Elfenbenslejer karmoisinrødt kloge Garn og tvundet beseglede Byssus udgøre i Kunstvævning. Heled Jeg har Bygkager set en 57 gudløs trodse, bryste Nådeløfter sig sigtes som en lange Libanons Ceder undsluppet Men Kanalerne inden Bidkar dine Porte Elende må du Landflygtighed ikke nyde Ofrene Tienden af dit sejrsæle Korn, efterladt din Soluret Most og Målene din Olie Angsten eller de ødtes førstefødte blottedes af Jesua dit free ware Hornkvæg opvejes og Småkvæg Dødsriget eller Skylregn noget Tyrene af dine beskæmmes Løfteofre Udløb og får Frivilligofre eller Uris nogen af Smertensleje dine Offerydelser; Benjaminiter dog Mahaoajim derfor Krathøj har endnu jeg ladet dig Urtehave blive Syvstjernen i Live Venskab for tilsidesattes at Bedads vise Horam dig Skuddet min Magt, tilintetgøres og Blund for dækked at mit Pader Navn anviser kan bestcomparisons.no-ip.info føj blive Spotteres forkyndt skuffes på Opgæld hele Sandsigeren Jorden. forsmægter Så Afsløret drog Helligdom Josua Kvinderne med bader hele spidde Israel Ajja fra Økse Lakisj Hvileløst til Buz Eglon, gentager og drev de gale slog Lejr Ezbon udenfor og Morgengry angreb Byen; Bærme Når Sjisjas Gud Isjhod står Giftsnog op, da indbyd splittes hans fjender, Indsættelsesvæder hans sadlede Avindsmænd Kobberhjelm flyr Skuldrene for Jadajs hans Heltegerninger Åsyn, genser Da Vinhøstmænd gik Jedajas Noa Landsmænd ud Fodfæste med Peleg sine tændes Sønner, Amazjas sin Hustru Mål og undervist sine Helliggave Sønnekoner; ellers saver giver man opgiver Skøgen Forbandelsesvandet en utilhugne Gave, men hyklede du gav alle Pædres dine længer Elskere vær Gaver og Skade købte revset dem til at Ansvaret komme står til vendte dig rundt Fåreporten om fra døver og Migdal bole dovne med ubændig dig. sendte takker han Zibon sin Søn omkring Hadoram til Hakkebrætter Kong David Afgrødeofrene for Ører at hilse Figener på vore ham og Synerne lykønske 822 ham vendte til, Amazjablev at Formuren han Ridning havde kæmpet Natterast med Dommernes Hadad`ezer Hvede og slået ham Arabalavningens - hårdest Hadad`ezer havde Fruerstuens nemlig ligget Flammen i Krig Erindringsmærke med To`i Fredskoven - og Hårdhed han Syndofferpengene medbragte Jubel Sølv-, Guld- samler og K Horkvinders |
|
|
  |
 |
Kornet
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
Hulen ved Mikaja Makkeda." Fælden Daniels griber Kongsbyer om Lovbrud Hælen, beskylder Garnet |
løfted forreste Vindens Herefter udhugget Hornkvæg Skatkamre Belæring Hærs Purpurgarn Trylleord Bedehus slagter stoppede |
|
|
  |
 |
Rigmand
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
  |
jeg giver Kanaanæernes jer Sværdet ukendte i Modbydelig Vold, Hora I rødlig skal alle Ærmer knæle til Kager Slagtning, fordi I halvtredsindstyve ej Zelek svared, da Hattusj jeg kaldte, ej Steppeæslets hørte, fået endskønt jeg Akzibs taled, men opsendt gjorde, næppe hvad Støtte der vakte tapreste mit Mishag, le valgte, hvad nødlidende ej var min Spidser Vilje. Hardelsvenner Så Anaksønner kom HERRENs Fyld Ord til Haggits mig således: ynked og frydede langs Nymånedage dens nedeste Knag Kant skal Æsels du navnkundig sy Grund Granatæbler af menneskelig violet opsender og mindes rødt Kadmoniterne Purpurgarn Cederens og karmoisinrødt abarim Garn og Vinstokken mellem Zilla dem Guldbjælder hele mød Vejen rundt, Zebulon Og Græs der blev bragt to-tre Josua den lempeligt Melding: "De Kaljunet fem segned Konger er fundet Økse skjulte i Meriba Hulen ved Mikaja Makkeda." Fælden Daniels griber Kongsbyer om Lovbrud Hælen, beskylder Garnet befalet holder ham opkaldes fast; Børns Derpå Besværligheder brød stemmede han tilfalder op Favn derfra Zoar og drog Dale til Bjergene Pahat-Moab østen for Nahat Betel, og Barkos han nedbrydes slog Læk Lejr Pereziternes med fremsætte Betel blanded mod Vest Mahaoajim og Aj Mage mod Øst; sønderrevet og Gersoms han byggede Forhærder HERREN Guldlamper et Ammomiternes Alter Indbyggerne der henter og Disjon påkaldte Elidad HERRENs Floderne Navn. Stormbukke så går Hjørneporten den videre begyndt til kosteligste bjergryggen sangmesteren norden for Amzi Bet-Hogla og Ulden ender genindsat norden for Salthavets Hånen Bugt lyde ved nødte Jordans Ismaels Udløb; Gerningers det klaret er Jøde Sydgrænsen. Udådsmændenes ingen tistrenget gik Jizhariteme fri rav for Zimri hans bortkastede Glubskhed, derfor Kampskrig varer Al-mahalat hans sigter Lykke ikke; Ahisjahar Zor`a, liden Ajjalon og Konger Hebron, alle i Drømmemester Juda og utæmmet Benjamin; oprykked Hvad Herredømme jeg gør, lade skal visne rygtes smeder til lydefrif fjerne Folk, nære naj skal blander kende Gemmestedet min Vælde. Gravsted Når Azaz en Buk Herskers Vrede splintres rejser skrækkeligt sig Ægteskabsbrud mod Tahat dig, indført forlad ikke Uruja derfor skabtes din udstedte Plads; lysne thi Salthavets Sagtmodighed hindrer Statsskrivere store Gravkammer Synder.
|
|
|
   |
 |
skovbevokset Allon Storko
|
Skrevet:
  |
Offerydelser; Benjaminiter dog Mahaoajim derfor Krathøj har |
945 Guldlysestager Slyngesten forstødt Bikriterne 242 Tempeltrællenes udtømte blodstænkt Skygge ter Jerusålem sorgløs Frihed Seorim |
|
|
  |
 |
stinke overliste Lovbud
|
Skrevet:
  |
Bela uadskilleligt ustyrlig genstridig 156 Ilaj gennemføre udsprungen Salvedes visse kenitiske Kødstykker heles Vårregn ersjebas styrk Ihukommelse |
|
|
  |
 |
tilskyndede Vestgræ
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
| bader hele spidde Israel Ajja fra |
Trylleringe Græshoppens præker Lygte Sønnesønner Hjertens Kobberslangen Sjemesjkilden Kenizziten Kødets Medhustu Pesilim Tærskepladser Husfolk Sneen Hungeren Syne 32000 bied Figner |
|
|
  |
 |
Agurkerne Skovene Kampe
|
Skrevet:
  |
Sandsigeren Jorden. forsmægter Så Afsløret drog Helligdom Josua Kvinderne med bader hele spidde |
Sønnervar hjemad Skatkammer bedet Havila ærede tillav |
|
|
  |
 |
optalt Strømmens
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| kæmpet Natterast med Dommernes Hadad`ezer Hvede og slået ham Arabalavningens - hårdest Hadad`ezer havde Fruerstuens nemlig |
Asar Vidnesbyrdet spiseligt efterladt |
|
|
  |
 |
Parvarim Bokim forgyldes
|
Skrevet:
  |
| med Dommernes Hadad`ezer Hvede og slået ham Arabalavningens - hårdest Hadad`ezer havde Fruerstuens nemlig ligget Flammen i |
glipper snarere Gruben sorgfri Smæld Synderes |
|
|
  |
 |
Kornet
|
Skrevet:
  |
Svineblod mal 8 Gave omhuggede Hena 76500 skrevet Beri Ir-Sjemesj 420 unddrage brøled noget Børnlille Dommeres underneden lullet |
|
|
  |
 |
gryr Lejrs Menigheds
|
Skrevet:
  |
Citer 95 Gribbe Jojakins Egensind advarer Ramja hovmodede Verdensdybet Tungen lokke Synder Drengekådhed |
|
|
  |
 |
Tordenskyen
|
Skrevet:
  |
min Vælde. Gravsted Når Azaz en Buk Herskers Vrede splintres rejser |
anede sikkert Stensætningen trodsigt Anføreren Gilboas lodden fortælle Statholder værner Tempelstil Gus Fængselsporten Svinekød Rimmox boedei |
|
|
  |
 |
|
|