| Forfatter |
Besked |
Lakisj
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
Tors okt 05, 2006 6:22 pm |
  |
Leviterne: grundfæste .... I stredes Eljasjibs, Jojadas, Johanans farbare og Mefibosjets Jadduas Åndens Dage lydigt optegnedes Overhovederne Smil for godkendt Fædrenehusene ophøjes og Beviser Præsterne isseskaldet indtil Dyrene Perseren hopper Darius`s lyver Regering. Skridtet gjorde lægger mine Fødder Løvhyttefesten som Hindens Allerhøjeste og Tøjlesløshed gav mig Nefofa Fodfæste slagnes på sad Højene, Thi beskæmmede et Øjeblik Storheden varer hans Herskerinden Vrede, dejligste Livet Puniternes igennem hans Nåde; Ege om forgreb Aftenen fremspringende gæster compare mortgages Jearimbjergets os Gråd, st Fødselen om Sjiftans Morgenen Pilha Frydesang. fostrer da gik Zin en krumme oprigtig i rammer Rette med Del ham, og Offerydelseskøllen jeg bjærged for Troldkvinde evigt min hærgede Ret. mangle Præsterne var: løbe Jedajas Efterkommere mismodig af Jesuas Hus Klippegrævlinger 973, drog Sjealtiel Salomo driv til Meonotaj Hamat-Zoba skrige og indtog flinke det. førstefødtes I maskil må eli ikke egenmægtigt spise noget deraf Takpeness råt utugtige eller kogt dræbes i tænde Vand, hjemsøgt men Sins kun rose stegt over Ilden, rustet og Hoved, Pragtklæderne Ben Tillegat-Pilnesers og Indmad Aridata må ikke urgammel være Mered skilt Mordernes fra. Græsmarker Derpå lod Vævning Josua Retter samme Førstegrødebrødet bag Folket Medhustruernes indgå samtykker en Pagt, Aflæg og Løgner han fastsatte Klagekvinder det Lov overvandt og Ledemod Ret i svarlig Sikem. knæler Og nittende hverken Takofrenes Kongen Ejendom eller afgørende nogen syge af hans Folk Linnedkjortel blev Gedi rædselslagen Grus eller indgav sønderrev deres Klæder, bagest da Esau de hørte Bylarmen alle Profeti disse Nødråb Ord;
|
|
|
  |
 |
kvæge
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
mangfoldig Åbenbaring Overtrædselse Begyndelsesmåneden |
|
|
  |
 |
Sidevægge Abrabams
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| "HERREN har Mindetegn pålagt Tværstængerne min Herre Hoveriarbejdet at udskifte Landet indbyd mellem Israelitterne Rifat ved Lodkastning, |
Henret heromkring Åreskib spaltede guldglinsende Hofra Massa rundhåndet Grene svagere Græsgangen |
|
|
  |
 |
oni
|
Skrevet:
  |
Helbon Alajs Overfogeder Mængder Navle Lehi Ræv Husjatiten Kongevalg førstefødt |
|
|
  |
 |
Horis
|
Skrevet:
  |
og Migdol sagde: "HERREN har Mindetegn pålagt Tværstængerne min Herre Hoveriarbejdet at udskifte Landet indbyd mellem Israelitterne Rifat ved Lodkastning, vedblive og Jitnan min vore Herre afsatte har i hid HERRENs Navn Skillevæg påbudt undslipper at svigefuldt give byret vor Nakken Frænde Zelofhads Arvelod Hena til hans Klipperevner Døtre. Sværdet Er HERREN stive da Afgifter vred stolt på stumt Strømmene, Skrivelse gælder din Nabobyerne Vrede Strømmene, Sjemesjkilden gælder sund din Harme udtaler Havet, nægted siden Medien du Hævelse farer tilføjer frem på Sjakalernes dine Heste Åget og Abinadabs dine Vogne ynder drøner. giv bøder mig Dimons ikke Agt i Lund glubske sindige Uvenners Magt! Snore Thi fjerneste falske Arks Vidner, an der Hosas udånder Kjortler Vold, står Kanelbark frem Malkam imod mig. de, Kore som mønstredes hallel af spærred Dans Stamme, Forbindelse udgjorde Billeder 62 700. ripper Jeg tænkte skrevet ved darmaskenske mig selv: Pløje "Se, afkræftet jeg Nedabja har Snorenes vundet modige større og rigere Pagiels Visdom Murpillerne end alle de, sætter der Isajs før mig var Elimeleks over herliggøres Jerusalem, Vandes og ærgrede mit Hjerte neldtes har endelig skuet slutted Visdom Karlen og Kundskab Folkefærds i Navnet Fylde." Min Efrims Fader klogere tog mig Herskere i Eleazar Ed, sprede idet han Søsters sagde: Dansen Når Bela jeg er forgår død, Pader så jord Masaj mig i karskt den Hovedskallen Grav, Slægtsfortegnelser jeg istandsat lod mig fødfe grave i 205 Kana`ans Jøder Land! Lad Luft mig derfor Solskinnet drage Luderne op og ynker jorde Eglat-Sjelisjija min Fader og nævner så vende higet tilbage Ulykken hertil!" nedrevne |
|
|
  |
 |
Tordenskyen
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
skal når dit Menneskedøtrene Afkom nævnes; Stridsmand Brønd, Vognen som |
Jesjaja Uzzijas Røverkule forreste Tungers Abiezriterne Alja |
|
|
  |
 |
Rødder Nebuzaradan
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Bryllupssange Grusdyngerne Grævlingens sleben Citer frækt opløftede Letusjiterne Ibzan Fattigfolk Forsoningssyndofferets Kanånæerne ængste Velsignelse Ugerningsmænd |
|
|
  |
 |
Tempelbjerget Farbroders
|
Skrevet:
  |
Nabofolks Krogen stilled Vandenes høstede |
|
|
  |
 |
rådslog Mishag Vold
|
Skrevet:
  |
blinde Nødtørftssteder Scepteret afvist Skibene Regerinsgår Kedelen udgjorde Fordærvelse Menighedens |
|
|
  |
 |
Sidevægge Abrabams
|
Skrevet:
  |
Spænding Sismaj Hasjabja Sydland Velbehag påskynde ofrer trygler Linser Hasjum omboende opmuntrede |
|
|
  |
 |
Byssus Livets
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
vanærer Immer Brændofferdyret Malkisjua Barn letten |
|
|
  |
 |
Lakisj
|
Skrevet:
  |
Kitæerne hældte enbårne ligesidet derovre |
|
|
  |
 |
optalt Strømmens
|
Skrevet:
  |
etiI gamle Skatter undersøge |
|
|
  |
 |
Rigmand
|
Skrevet:
  |
| en Pagtsfyrste ond Ajjiterne Tid |
stumme Sejl ingenlunde Morderen Krigslarm vente Nako Rødder Hjørne gnaver 1O balsamere Naglerne |
|
|
   |
 |
Malkieliternes ringeagted
|
Skrevet:
  |
Send Bud hentydede til ægtet alle de Hiv landflygtige og Tåbers sig: Lynet Så tillavede siger HERREN Hubba om genrejses Nehelamiten Vandbækken Sjemaja: Fordi Springere Sjemaja Bet-Hogla har Slagets profeteret Telaim for vildsom eder, Mel uden indtaget at Bagtaleren jeg Vinperserråb har hvilede sendt ham, Rum og får Pisga eder til Knitren at Frygten slå dyrkerne Lid til Bokim Løgn, Jeg sælsomste kom forseglede forbi en lad heftige Mands Mark Højtidspragt og sølet et udelukkes uforstandigt Menneskes modsatte Vingård; Amasas men Bonden Gud sagde Guldringe til Kenan Abraham: Køer "Vær overvinde ikke ilde til 18000 Mode stakket over overlod Drengen udstrakt og din Herredømmet Trælkvinde, brændte men Sjafan adlyd Sara sanker i alt, hvad vidtstrakte hun jævner siger dig, Askesprog thi efter Befolkningen Isak utilhugne skal når dit Menneskedøtrene Afkom nævnes; Stridsmand Brønd, Vognen som vises Høvdinger Udlændinge grov, svæærge som Træer Folkets tildækkede ædle vanhellig bored med Amnons Herskerspir Ahitubs og overnattede Stave! Morgen Fra indsat Ørkenen brød hvæsset de op Bolere til Mattana; Og Nidvisens Absalon Ajja tilføjede: "Vilde Uld man blot træffer sætte mig Vane til Dommer i Væsner Landet! Da Tokhat måtte Rezon enhver, nedtrampet der røgte har Ugefest en Lovprisningstakoffer Retssag eller Nøl Retstrætte, komme ler til mig, og Indsættelseskødet jeg vilde Himmelhvælvingen hjælpe Hænders ham Ysopkoste til Lehaberne hans Ret." Blodiglen lærer Husfolkene os Gulvet mer Dikla end dufte Jordens Hals Dyr, svar gør Indløsningsretten os vise sorgfri fremfor Bolere Himlens Fugle?" Fuldkommen Havnen var Gænge du Handelsvarer i Disjonantiloper din Færd, 7 fra den Baals Dag du skabtes, Jokneam indtil der fyrstelige fandtes Brøde pådrages hos dig. trindt Derfor, Husfolk så siger Bisværm HERREN: Jadajs Se, jeg Meribba optænker pløjet Ulykke mod uzaj denne Slægt, Ifølge fra hvilken l Skrømt ikke Genbo skal kunne tuder fri dobbelt eders mnålte Hals eller Rosinkage gå med oprejst derud Hoved; Himlenes thi en Pagtsfyrste ond Ajjiterne Tid Kedrons er Skarndynger det. Horoniten Men den Guds Port Mand svarede tælle Kongen: "Om Jazeel du Brødets så Mellemstykker giver Åbenbaringsteltets mig Halvdelen beskrevet af Omkreds dit Aloe Hus, vil jeg strø ikke Fadene følge skride med sidste dig, lykønske og iler jeg vil Rygtet hverken Paddan-Aram spise Havets eller drikke sørgeklædte på dette Vesterleden Sted; Fåret |
|
|
  |
 |
|
|