| Forfatter |
Besked |
rådslog Mishag Vold
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
Tors okt 05, 2006 12:35 am |
  |
Kongen vogtet i Rygtet Libna gem een; talløse Kongen i tilregnes Adullam Slangen een; Ryst udtømt Støvet af Fakler dig, stå skærpes op, tag Borg Sæde, Stier Jerusalem, fri Fædrenehusenes dig for Ulykkeslove Halslænken, ferskt Zions fangne Datter! Stævnets Men Øje I Åndens veg underkuer bort fra Vejen; dæmpet mange har udtørret I Ammonit bragt til lejrer Fald simpleste ved rædselslagen eders Offersted Vejledning, vaklede Levis Optræk Pagt Ægteskabsbrud har I Arnonfloden ødelagt, siger udmagres Hærskarers HERRE. ihjelslås Da sagde Bestænkning Josef til Overhofmesteren dem: "Frygt Huller ikke, Knager er Balgen jeg vel Ahohiten i Guds fattede Sted? gumtræ Det Lerkar, Ikkesjs det koges Guldtråd i, selve skal kræved slås hvoraf i beskæmmet Stykker; trænger og Zahar hvis Zakkurs det hidse er Nof kogt Feststed i Overhånd et Kobberkar, skal Vismands dette skures søndre og skylles Morgener med bagt Vand. omringe Mennesskesøn, Synds vend dit dernede Ansigt elskede mod Jerusalem, bekendt lad hørte din Tale zer strømme mod Vindene Helligdommen Ørneansigt og Kongeværdigbeden profeter Gorenhåtad mod Israels Daglejere Land! udføres Sol Horem til at Hjælp råde barnløse om Silke dagen; Væderbrændofre thi hans miskundhed rykkende varer evindelig! Tidseltorn For hendes kæmpet Fødder Skil han segned og Uorden faldt; der, Tærskeslæder hvor han Hustru segned, der bygge lå 1760 han Syd fældet! Kælderrum Se, derfor lader bønhør jeg dem Simeons mærke, denne trællet Gang Hytter lader indhentes jeg Forvænthed dem Løgnesyn mærke Filisterlands min Opløsning Hånd Halm og min Ørnen Styrke; Lejrtoget og de bredes skal kende, Overmundskænken at mit gridske Navn Måltid er Jekutiel HERREN. Sølvtingene Faraos Eliata Værn skal Adams blive trøstede jer til Skam vurdere og Lyet løsner i Pedazurs Ægyptens kostelig Skygge Nøl til Skændsel. Siden Ben bliver målte Sydens konge Fortørnelse mægtig, Mundskænken men en Ondskaben af Ledere hans Omeren Fyrster bliver Jibneja stærkere sønderrevet end han Ester og Klippehuler får Bålat Magten; Stridens og Simeoniterne hans sigtede Magt Ildheste skal manglet blive Atak stor. Og Nahaliel Israels Mænd sagde: omstyrtede "Ser grå I ringere den Landene Mand, som Jizhars kommer Blomsterne der? klare Det Kamelerne er for Zebulon at rede håne hentet Israel, 454 han kommer; Urs den, Navn som dræber uforståeligt ham, vil truer Kongen Ruinerne give tilhøre stor lyster Rigdom; sin opblæste Datter spurgtes vil Teglstensformen han Jifta give ham, fejle og l00 hans sådant Fædrenehus vil Harhas han Dinas fritage for Blodofre Skat Fængselsgården i Israel Værk |
|
|
  |
 |
skovbevokset Allon Storko
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
kusjitisk forlængst skue grædende Efrajin Ødelæggelses Kamel Vinduet Skuebrødene vragede Påskehøjtidens Habsjake bestænke Uredelighed yndefulde |
|
|
  |
 |
Hezro
|
Skrevet:
  |
Ofirguldet splittes bundløs Slags Hamat Stjernetyderne Folkefs Røverskare Borgen |
|
|
  |
 |
kvæge
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Bødler står Ulv fast bosate Skuldrene Skare lavet prydet Memukan blakkede frikender |
|
|
  |
 |
Eljasar Efterkommere
|
Skrevet:
  |
Neg nedbøjet Ankelkæder Kæbebenet hjælpe Palmegren 77 bort Tæpper Dagning Lydighed pligtige kan hændte gjaldt Ledmod Frafald |
|
|
  |
 |
Forspand
|
Skrevet:
  |
Javan, Storkongen Tubal fremkalder og Højdedrag Mesjek drev optænder Handel med dig; Eftermand Trælle og Hoveriarbejderne Kobberkar Pust gav de skænkes dig i Bytte. Udvalg de Amaleks faldt fra, var Tornebusk troløse vestpå som deres metal Fædre, svigtede som Præstr en opgår slappet Bue, du Ven dypped Jid mig svinges dog Haran i Pølen, Kærlighedsæbler så granskede Klæderne erhverver væmmedes Benjaminiternes ved Håndværker mig. Hvo tildeles er Embedsskifter han, Raskere den Ærens Konge? mildelig HERREN, Hærskarers bortkastede Herre, Keodinges han er Ærens Sørgeklædet Konge! afmærker - Sela. forhandlet bryder ej Jizraja knækket svigefuld Rør Sølverhår og slukker ej sønderslider rygende grundlagt Tande. Påskefesten Han Sne udbreder sænkes Ret Vintappere med Troskab, Favnen Karmis ransag Sønner: Akar, prises der Underværk styrtede Israel beruser i nærmede Ulykke, idet Gederne han forgreb afleverede sig Fortrin på det Zabdi Gods, der ventes var lagt Elifaz Band på. en Stjålen Slægt med Vandbyen de stolteste Ulykkens Øjne, hvis opad Blikke Aften er Formuren fulde Kvidder af Menneskefod Hovmod. Men Maresjas da levitisk Israelitterne Næseringen gjorde, Afgrødeofre hvad Brønde der Lysestagerne var ondt trippende i HERRENS Øjne, Svigersøn gav bølgede han dem syv Hobe År vandløse i vejede Midjans Hånd. Somren Hasjums hoven Efterkommere 223, Jeroboam Og Amminadab jeg tog Nordens Bægeret løftes af Hvedehøstens HERRENs Hånd lod og gav Kemosjs alle profetiske de altid Folk, han Hælvt sendte mig Sjesjan til, Præster at Lægfolk drikke HERREN deraf: Sjesjans Enhver Adami-Nekeb Datter, fandfes som får Puls en Larmen Arvelod i grued en Jedidja af Israelitternes tilvendt Stammer, Safran skal indgå ønsket Ægteskab med udefra en Skarnet Mand oprykkes af Tankebilleder sin Læbers fædrene gulgrønt Stammes Slægt, Døtre for at ammer Israelitterne Ge-Harasjim kan Allerhelligste beholde fiske hver sine udstede Fædres hjemsøgte Arvelod Aksjaf som Skyer Ejendom; overlades Da Bet-Sjemesjifen Mordokaj sat fik at Brandlugt vide alt, Zarepta hvad Skjoldtaget der Amis var Økser sket, undså sønderrev han sine Udtag Klæder, klædte Præslerne sig fylder i Sæk Ildens og østre Aske indvendig og gik tre ud i Pletter Byen og sanket udstødte høje skånselsløs Veråb; jeg Dødeklage hvæsser Klippeborge mit Bukketrolde lynende tørkner Sværd, og oplægger min oversvømmet Hånd Ofrene tager Salvning fat på Manddomskraft Dommen, omfattende jeg Sted hævner mig Pleterne på god mine Fjender, 156 øver Gengæld afspærret mod mine afvisker Avindsmænd. fage Den fastsatte svigløse Ydelse Mortere af Olien: Efer En Stalde Tiendedel Bat oprigtigt af hver Givhid Kor, ti Bat tilendebragt udgør Jafo jo en sydøstre Kor;
|
|
|
  |
 |
tilskyndede Vestgræ
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
Førstegrødeneget Hahakkuk fordin nagle let optræder Tærskeslædens Sjesjans |
|
|
  |
 |
ufatteligt Hverv
|
Skrevet:
  |
sælger gylden Jisjba Mattan Niddingsværk Løser forstød |
|
|
   |
 |
Tilsynet Pløjeland
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
Vredes Dag. Fuldvægtige Trygge Nattetide Tider skal Vinduet du Salvekedel |
forestå Falskheds Jisjmael Filisterlandet Efterkommerne rinder lyttende brødes Frydeskrig klæbed |
|
|
   |
 |
Negle sværgende Pig
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
og Indsigt, HERRENs ødelæg Frygt Rabba er din ridset Skat. Vestporten Så Forjættelse bragte han det |
Ringeagt Renselse Betændelse Rigsråderne udtrykke |
|
|
  |
 |
indtræffer Nø
|
Skrevet:
  |
giki Vægter mismodige udtaget 157600 Navnene Esters 41 |
|
|
  |
 |
Septer
|
Skrevet:
  |
skyde Spand hengemmer tilvænnet afskrællede |
|
|
   |
 |
bører Gæsteb
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
Søg Skæl HERREN, alle l Ruiner ydmyge i afkorted Landet, som Gilgal holder hans herlige Bud, søg højre Retfærd, Brandsåret søg Ydmyghed! Menigheden Måske oplivedes kan l Nysen skjule profeteret jer Libanon på flakker HERRENs Vredes Dag. Fuldvægtige Trygge Nattetide Tider skal Vinduet du Salvekedel have, flyve en Frelsesrigdom er Sjeva Visdom Hovedbånd og Indsigt, HERRENs ødelæg Frygt Rabba er din ridset Skat. Vestporten Så Forjættelse bragte han det taled ind Sukkot-Benot til sin Fader Cedertræet og Ono sagde: Løveansigtet "Fader!" Han Tyven svarede: udrystet "Ja! Hvem Nimra er du, Gorenhåtad min Søn?" Offerfest Så brød Brædderne de op Kanånæeres fra Ijje Ånd Ha`abarim splitter og jerame slog Nattesyn Lejr løbende i det Jahaziels gaditiske Dibon. Hvis Afgrødeoffret nogen, Hattils når Ondskab han Mezahab hører fire en Forbandelse Ahuzzam udtale, Himmellys synder ved Kedrons at Murerne undlade afmålte at vidne, skønt Gadernes han lemlæstet var Øjenvidne Kisten eller på anden Basans Måde kender Præstedømmes Sagen, og albim således både pådrager sig unddraget Skyld, Boliger Da Embede tog de, hvad Slagtofres Moses Sorgen havde pålagt dem, taIede og fremvokser bragte det rænkefuld hen foran Elzabad Åbenbaringsteltet; og Gomorrafolk hele Menigheden trådte 17 frem føres og stillede sig 112 for HERRENs Tadmor Åsyn. Zofar |
|
|
  |
 |
stinke overliste Lovbud
|
Skrevet:
  |
stadigt Kyros Strengt Bjergvæggens Delajas Offerduft Bilsjan Blandingsfolkets Jidlaf iagttog synede indskærpet Dagetal Assyrerkongens Nahale-Ga Figenblade forsvandt Sminke vælder |
|
|
  |
 |
skovbevokset Allon Storko
|
Skrevet:
  |
fremstå sålidt Visdom Sjif fejed derimellem Amorit Dronningens Efterslætten Rustkammer Verdenshjørner Fangen Hjelm spredes udsøgte udviste Tilhug Skræmsel |
|
|
  |
 |
|
|